מלונות בוטיק מעולים בעיר טבריה  

אין כמו העיר טבריה בכדי לצאת לחופשה רומנטית זוגית. מבחר של מלונות בטבריה מספקים לכם חוויה זוגית משולמת של אירוח ופינוקים, ותוכלו לבחור את המלון המתאים לכם מבין מבחר של מלונות הבוטיק בעיר. תוכלו לבחור למשל במלון על שפת הכינרת עם ג'קוזי בחדר ובריכה פרטית, ותוכלו לבחור גם למשל ביחידת אירוח פרטית עם גינה וארוחת ערב עם שף פרטי. מבחר של אפשרויות מחכות רק לכם ותוכלו להנות מנופש זוגי אמיתי במלון בוטיק. תחזקו את הקשר הזוגי שלכם ותהנו מארוחת ערב רומנטית, מטיפולי ספא ומזמן איכותי זוגי אמיתי לשניכם הרחק מטרדות היומיום. הנה כל מה שחשוב לדעת בכדי להזמין את חבילת הנופש האידיאלית עבורכם.

מבצעים טבריה

יש כל כך הרבה מה לעשות בטבריה, היא עיר של קיט ונופש ותוכלו לבחור את המלון המושלם לנופש הזוגי שלכם. בעיר טבריה תמצאו מלונות בוטיק קלאסיים ומיוחדים מהשורה הראשונה, במחירים נוחים מאוד לכיס ועם קונספטים מיוחדים כמו למשל מלון באווירה צרפתית קלאסית או מלון בו ישנו יקב בוטיק ותוכלו גם לקחת חלק בסדנת הכנת יין. תוכלו גם לבחור במלון המציע מבצעים ודילים סופר משתלמים דרך אתר ההזמנות באונליין, וכך למשל תוכלו להנות מדיל משתלם לתקופת החגים. תוכלו להנות מחבילת נופש לחול המועד סוכות באחד ממלונות באילת שהם הבוטיק המובילים של העיר טבריה. מלונות בטבריה מחכים לכם, ומובטחת לכם חווית אירוח מצוינת ללא שום תקלות או הפתעות לא נעימות.

תוספות

כל חבילת נופש אשר תזמינו במלונות בטבריה מאפשרת לכם שדרוגים ותוספות. כך למשל תוכלו לשדרג את הפנסיון מבסיס של ארוחת בוקר לבסיס של חצי פנסיון, או של פנסיון מלא בהתאם להעדפות שלכם. תוכלו גם לבחור באפשרות של טיפולי ספא ופנים, או באפשרות של כניסה למתחם ה VIP של המלון. תוכלו להנות גם בבר של המלון או ממסעדת גורמה הסמוכה למלון עצמו. יש מבחר של אפשרויות במלונות בצפון שהם מובילים בטבריה, ולא תתחרטו על כך. הזמינו עוד היום את חבילת הנופש האידאלית עבורכם ותהנו עד מאוד.

דילוג לתוכן