קידום ברשתות החברתיות

קידום ברשתות החברתיות עם DSEO כי העולם ויראלי!

DSEO – קידום ברשתות החברתיות!

כיצד הרשתות החברתיות עשויות לסייע בתהליך קידום אתרים?

קידום אתרים במדיה החברתית- Social Media Optimization

לרוב נהוג לדבר על קידום אתרים בהקשר של ניתוח מילות חיפוש ויישום ההצלחה של תרגומם על ידי מנועי החיפוש ובמיוחד גוגל. ואולם, ככל שתחום האופטימיזציה הפך להיות תחום נחקר ונבחן גם באמצעים אקדמאיים ומחקריים מקובלים נודעה במה מרכזית נוספת שבה מלאכת הקידום יכול להתקיים באופן ראוי ויעיל. במה זאת היא הרשת החברתית. אמנם, רבים טוענים ( וככל הנראה, בצדק), כי תהליך האופטימיזציה חייב להתבצע ברשת האינטרנט עצמה ותוך אימוץ משמעותי של ניתוח פעולותיהם של מנועי החיפוש. ואולם, באופן עקיף ישנה בוודאי אפשרות למצות את הפוטנציאל עבור קישורים איכותיים דווקא באמצעות מה שנקרא- קידום אתרים במדיה החברתית. אם כן, אין ספק, כי ככל שיש לאיש קידום אתרים יותר יכולות וקשרים ברשתות החברתיות, כך יש לו הזדמנות לאפשר לאתר המקודם להגיע לידיעתם של גולשים ומשתמשים רבים במיוחד. כך, הם יוכלו לצפות בתוכן שלו, להיקשר אליו ולבסוף להתעניין בו באופן אקטיבי. קהל היעד המצוי בכל המדיות החברתיות הוא המטרה המרכזית של מלאכת הקידום- ככל שקהל זה יזהה את הפוטנציאל המשמעותי שקיים בשירותים או/ ו במוצרים המצויים באתר.

חשיבות ניכרת במיוחד יש, כידוע, גם להפקת תוכן איכותי ובמיוחד למען בניית אסטרטגיה שתוביל לעליית מדד הפופולריות של האתר כדי שתסייע למשוך אליו קישורים איכותיים ופוטנציאליים, וכתוצאה מכך למצות את משיכת הקהל היעיל והרלוונטי ביותר עבור כל אתר. אחד הכללים החשובים ביותר שמעניק את המשמעות לתחום שירותי קידום אתרים seo במדיה החברתית- Social Media Optimization- הוא לא רק למצוא את השירות הטוב ביותר, אלא הרבה יותר מכך- לזהות את הקשר הפרואקטיבי הריאלי ביותר שעשוי להתקיים בין האתר המקודם לקהל הלקוחות שיבצעו אליו כניסה איכותית – לא רק שיבואו ויתעניינו, אלא שיבואו וירכשו! ואיפה מצויים כל האנשים, הגולשים שעשויים להיות לקוחות אקטיביים? באופן וודאי רבים מהם מצויים כמעט בכל רגע נתון ברשתות החברתיות. אם ניקח לדוגמה, למשל, את פייסבוק- המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם, הממצה קצת יותר משני מילוני בני אדם בכל רחבי העולם- אין ספק, כי הבסיס שהיא מציבה למען פרסום ושיווק יציב מכל רשת תקשורתית מתחרה.