חלום של מלונות בוטיק

חופשה חלומית אמיתית היא חופשה במלון בוטיק. מלונות בתל אביב מעולים ברחבי הארץ מחכים לכם, ואתם יכולים כבר היום להזמין חבילות נופש בוטיק במחירים מצוינים. תוכלו להנות בחג הקרוב במלון בוטיק מפנק לחופשת חג זוגית רומנטית. חבילות הנופש במלונות בקטגוריה הזו מאפשרים לכם שימוש חופשי בכל מתקני המלון, לינה בחדרים מעוצבים ומוקפדים, ארוחות גורמה, נוף משגע וחוויה ייחודית של המלון עצמו. יש מלונות בוטיק מעוצבים וינטג' ויש מלונות הממוקמים במבנה היסטורי משומר ומעוצב. כדאי מאוד לגוון ובכל פעם לבחור במלון אחר. תוכלו להנות ממבחר של מלונות כאלו ברחבי הארץ כמו למשל בתל אביב, בירושלים, בטבריה ובנהריה.

הזמנת נופש בדקה

דרך האתר המקוון תוכלו למצוא רשימה של מלונות בצפון שהם המתאימים לכם, לפי סינון ובחירה של פרמטרים שונים. השלב הבא הוא בחירת המלון, וביצוע ההזמנה. תוכלו בזמן מהיר מאוד לבצע את ההזמנה, יישלח אליכם אישור הזמנה למייל, ותציגו את השובר עם ההגעה למלון עצמו. תוכלו לבחור את המלון המתאים לכם מבין מבחר של מלונות קסומים. כדאי לשים לב שיש מלונות בוטיק כשרים, יש מלונות שאינם כאלו, יש מלונות להם מדיניות המאפשרת אירוח של משפחות וילדים, ויש מלונות המתאימים רק לזוגות. יש מלונות גדולים ויש קטנים מאוד, יש כאלו הבנויים בקומפלקס אחד ויש כאלו בתפרוסת של יחידות אירוח הרחוקות אחת מהשנייה.

כמה משלמים

המחיר שתשלמו עבור חבילת נופש במלונות בוטיק ברחבי הארץ הוא משתנה ותלוי בכמה גורמים. ראשית לכל מלון תג המחיר שלו, כאשר יש מלונות בוטיק עם תג מחיר מאוד גבוה ויש כאלו בתקציב נמוך יותר. נוסף על כך, חשוב לקחת בחשבון את התקופה בשנה, האם מדובר על ימי חול או סוף שבוע והאם בחרתם חדר סוויטה. כל הגורמים הללו משפיעים על המחיר, ותוכלו להחליט במה להשקיע יותר או פחות. תוכלו גם להזמין נופש מעכשיו לעכשיו וכבר מחר בבוקר להגיע למלון בוטיק מפואר. כדאי תמיד גם לקרוא המלצות על המלון וחוות דעת על מנת להתרשם בצורה מלאה מהמלון עצמו.

דילוג לתוכן