מגשי פירות לאירוח ולאירועים – מה היתרונות?

כאשר עורכים אירועים או מארחים בבית מגשי אירוח וכן מגשי פירות ברחובות מהווים פתרון אידיאלי עבור הגשה של אוכל באירועים- בפרט כאשר מדובר על קינוח באמצעות מגשי פירות מעוצבים. בנוסף, בניגוד למגש אירוח שכולל סוג אחד של מאכל, במגשי פירות ניתן להגיש מספר פירות טריים וחתוכים בעיצוב מרשים.

כאמור, בתחום האירועים השונים אחד מהכוכבים הבולטים של הערב הם – מגשי פירות ברמת גן. כאשר מדובר על מגשי פירות טריים, חתוכים וטעימים וכמובן גם בריאים המעוצבים בטוב טעם הנשלחים אל מקום האירוע. מגשי אירוח מעוצבים שיהפכו כל סוג אירוע לאירוע מפליא, מתוק שהאורחים שלכם יזכרו אותן זמן רב.

אם זה אירוע של מסיבת יום הולדת, או אירוע של חתונה, כנס חברה או פגישת עסקים בעבודה- מגשי פירות יוסיפו עניין ונופך מיוחד.

ראשית, במסיבת יום הולדת הן של מבוגר או של ילד. אחד הפרמטריים המעסיקים את המארגנים של האירוע הוא -הקינוח. כלומר רבים מחפשים את הקינוח שיהיה גם איכותי גם בריא וגם טעים. ולכן, מגשי פירות בהרצליה הם הפתרון האידיאלי המתאים לכך. הרי שלפירות יש סוכר טבעי כך שהם מצליחים להחליף את הממתקים שאינם בריאים ( מה שבדרך כלל נוהגים להגיש באירועים כאלו). כלומר, הסוכר הטבעי מחליף את הסוכר המתועש והמראה המעוצב והצורות היפות גורמות גם לילדים קטנים לגשת אל המגש ולאכול מהפירות.

באירוע חתונה, ישנן שתי אפשרויות מרהיבות. האפשרות הראשונה היא מגשי פירות מעוצבים במגוון רחב של גדלים שונים וצורות מעניינות. האפשרות השנייה היא קיאק פירות כאמור, מגש עם גלגלים מלא כל טוב בשילוב פירות שיכול להוות נשנוש בריא לאורחים במהלך הריקודים בלי להתפשר על הבריאות והטעם- או כקינוח בסוף האירוע. בנוסף, באירוע של כנס חברה- כל מי שעורך כנס חברה יודע כי עניין הקינוח זה כאב ראש לא קטן. גם אם בעל הכנס מארגן ארוחה טעימה ומשביעה עדיין יהיה צורך לתת לאורחים אוכל בין הארוחות, ולכן מגשי פירות בפתח תקווה מושלמים לעניין זה- הם יפים, טעימים בעלי אנרגיה זמינה וקלים לעיכול, כך שהאורחים נהנים מארוחה שהיא איכותית במיוחד וגם בריאה. ולבסוף, אירוע של פגישת עסקים– בדרך כלל בפגישות עסקיות אם זה במשרדים השונים או בפגישות לצורך מהלך העבודה, הרי שהיום במשרדים רבים נהוג שהעובד מביא קינוח לפגישה. ולכן, גם במקרה כזה מגש פירות מתאים ומרשים ביותר שיכול להתאים לכולם.

דילוג לתוכן