זה הזמן לתכנן חופשה משפחתית באחד המלונות בצפון המומלצים

כל בעל מלון או עסק יודע שבכדי לשווק עצמו טוב יותר לקהלים רבים עליו לקדם את העסק שלו באינטרנט- כלומר לקדם את אתר העסק באמצעות חברת קידום וותיקה ומיומנת בתחום. כאמור, תפקידה של חברת הקידום היא לדאוג שאתר המלון יוביל בגוגל תוך נוכחות בולטת הן ברשת המדיה והן במדיה החברתית. ולכן יש לעשות זאת בחכמה עם חברת קידום מקצועית ומיומנת ב SEO שתדע להבין בדיוק את תחום המלונות, ושתוכל לקדם את אתר המלון שלכם עם אסטרטגיית הקידום הטובה והיעילה ביותר וכמובן תביא לכם את התנועה והחשיפה שאתם צריכים באמת.

אם אתם מתכננים את החופשה הזוגית או המשפחתית שלכם, הרי שכדאי מאוד לנפוש באזור הצפון שמציע מזג אוויר מצוין והרבה טבע וירוק בעיניים. תוכלו לנפוש לכמה ימים או בסוף שבוע באחד המלונות בצפון הארץ, כאשר ישנם גם מלונות בתל אביב בוטיק לצד מגוון סוגי אירוח- כמו למשל אירוח בקיבוצים. אך אם אתם מתכננים את החופשה בתקופה של חג הידועה כתקופה תוססת מאוד, ובפרט במלונות בצפון. כמו כן, תוכלו להתארח באחד מהמלונות הפרושים בכל אזור הצפון. כך שאת ארוחת החג תוכלו לאכול במלון עצמו, כאשר המחיר משתנה ממלון למלון. אפשרות נוספת היא להתארח באחד מהקיבוצים או היישובים הקהילתיים המציעים אירוח פתוח בראש השנה תמורת תשלום. אפשרות נוספת היא להתארח אצל משפחה מקומית. כל אחת מהאפשרויות שונה מבחינת המחיר, האווירה והקונספט אך לבטח צפויה לכם חוויה מרעננת ומיוחדת.

שפע הנחלים ומסלולי הטבע בצפון מחכים למטיילים בחגים ויש מגוון רחב מאוד של פעילויות. כמו כן, תוכלו לבקש ברשימה ארוכה של מקומות שמציעים סדנאות, מוצרים והצצה אל אחורי הקלעים של תעשיית השמן, הגבינות והיין. גם חנויות בוטיק שוקולד לצד מפעלי גלידה מקומיים פזורים בצפון הארץ ומומלץ מאוד לגוון את הטיול בעצירה באחד מהמקומות הללו. בנוסף, תוכלו גם לבקר בכוורת דבש, באורוות סוסים, בפינות האכלה לבעלי חיים ועוד. ואם אתם רוצים לגוון את החופשה בספורט אתגרי תוכלו ליהנות מרפטינג, ממכוניות קארטינג או מאומגה למשל. גם טיולי ג'יפים ורכיבה על סוסים, הן אופציות נהדרות למי שספורט אתגרי מדבר אליו. כמובן שחשוב לבדוק מהו גיל הכניסה המינימלי לפעילויות מסוג זה משום שלמשפחות עם ילדים קטנים לא בהכרח תתאפשר כניסה לכל הילדים.

ההמלצה החשובה שלנו- מכיוון שיש ביקוש גבוה במיוחד לנופש במלונות בצפון הארץ במהלך החגים הרי שמומלץ מאוד להזמין מבעוד מועד על מנת להבטיח לעצמכם מקום, בייחוד אם מדובר על אחד המלונות המבוקשים. תוכלו גם להזמין ברגע האחרון וליהנות ממחיר מוזל אך לא תהיה לכם וודאות לגבי התאריכים המדויקים עד לרגע האחרון וזה כאמור לא מתאים לכל משפחה.

 

 

דילוג לתוכן