האביב הגיע? הקיץ מתקרב ואתם כבר מתחילים להרגיש תחושות גירוד וייתושים מזמזמים?

האביב הגיע? הקיץ מתקרב ואתם כבר מתחילים להרגיש תחושות גירוד וייתושים מזמזמים? אז הכתבה הזו מיועדת במיוחד עבורכם. ישנם מגוון פתרונות על מנת להימנע מעקיצות ייתוש: רולים, משחות תרסיסים, צמידים וקוטלי יתושים. קוטל יתושים, הוא מוצר חשמלי שמטרתו לקטול את הייתוש ולא להבריח אותו. קוטל יתושים הוא מוצר חשמלי אשר נוח לתפעול ( רק מכניסים אותו לשקע) , אינו דורש תחזוקה מיוחדת ומאוד ידידותי לסביבה.

קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים מומלץ שייקטול את הייתוש או ליתר דיוק את היתושה ויגרום לכם להפסיק להתגרד. כן כן, קראתם נכון! הייתושה היא זו שעוקצת אתכם ולא הייתוש. הייתוש אינו יכול לעקוץ אתכם מאחר ואין לי את איבר הרבייה כמו שקיים אצל היתושה והוא ניזון בעיקר מצוף של פרחים. היתושה זקוקה לדם שלנו, מאחר ונמצאים בו חלבונים. החלבונים דרושים לייתושה לצורך הפקת הביצים שלה. לאחר שהיתושה עוקצת אותנו, מערכת החיסון שלנו מתחילה להגיב והיא מפרישה חומר הנקרא "היסטמין" ואיזור העקיצה מתחיל להתנפח ולהיות אדום.

מטרת העל של קוטל היתושים, היא קטילת יתושים ( לא הרחקתם) באופן מיידי שכן קוטל יתושים מוסקיטו מקורי, הוא קוטל יתושים חזק שמסוגל לקטול מס' רב של חרקים מעופפים מלבד ייתושים: זבובים, פרפרים, ברחשים, חומייני ועוד.

קוטל יתושים מוסקיטו מגיע עם נורת פיליפס חזקה שאינ פולטת חומרים כימיים רעילים ומטרתה של הנורה היא להזמין ולקרב את החרק המעופף אל קוטל היתושים. זכרו, מי שקוטל את הייתוש או החרק העמפף זה השנאי ולא הנורה.

קוטל יתושים מומלץ עובד בצורה כזו שהנורה מושכת אל קוטל יתושים את היתוש וברגע שהיתוש או החרק המעופף מתקרב לרשת החשמלית הוא נקטל תוך שניות ספורות. בעת הקטילה של היתוש יישמע רעש של הקטילה, אבל הוא ייעלם ממש לאחר מכן.

קוטל יתושים הוא ה-פתרון המומלץ ביותר לעקיצות יתושים מאחר והוא קוטל היתושים ולא מאםשר חהן להתעופף אליכם בחזרה ולקטול אתכם.

לקוטל יתושים יתרונות רבים למשל זאת הדברה חשמלית , אינו מזיק לסביבה, אינו פולט חומרים רעילים, קל לתפעול, קל לניקוי, בטיחותי לשימוש,חסכוני בחשמל,  אין צורך למלא בו חומרים או נוזלים ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן