מגשים לאירוח שעוצבו ונחתכו מפירות העונה טריים עושים את ההבדל 

פירות ההדר הגדלים באקלים הים תיכוני אצלנו, שכולל את עונת החורף הקרירה ואת עונת הקיץ החמים הוא אידיאלי עבור גידול פרי ההדר. כמו כן, פירות הדר מביאים איתם רוח חדשה כזו שמביאה עונת החורף. כאמור, בעונה זו אנשים רבים נוהגים להסתגר בבתים מהקור העז ויחד עם זאת בתוך הבית פנימה פורחים ומשגשגים המפגשים המשפחתיים. רבים חפשים את הכיבוד המושלם שיתאים לסבא חולה הסוכרת ולתינוק הקטן שהחל אוכל פירות לראשונה. מגשי פירות הם המושלמים לכך. בהמשך נפרט על היתרונות של פירות הדר במגשי פירות ועל איך ניתן לשלב אותם בדרך מעניינת וליהנות מהיתרונות הגלומים בהם.

מעט על היתרונות הבריאותיים של פירות ההדר: הם מכילים ויטמין סי, חומצה ולית, סידן, פקטין ועוד.

ראשית, ויטמין סי ידוע כבעל יתרונות בריאותיים רבים פירות ההדר מכילים כמות גדולה ביותר של ויטמין זה. ויטמין זה  מונע זיהומים, מחזק את המערכת החיסונית, חיזוק דפנות הלב והרחבת עורקים. מניעת היווצרות כיבים פנימיים , נלחם במחלות שונות כמו שפעת. כנו כן, מגשי פירות בשילוב פירות הדר הידועים שיש בהם חומצה פולית בעלת יתרונות רבים היא מסייעת לבריאות העובר. היא גם שומרת על נפח הדם יחד עם זאת חשוב להדגיש כי חשוב לא לצרוך חומצה פולית בכמות גדולה מידיי יש אנשים שחומצה פולית ברמה גבוהה למדי יכולה לסכן אותם. בנוסף, פירות ההדר ידועים ככאלה שמכילים כמויות גדולות במיוחד של סידן  כל סוגי פירות ההדר מכילים כמות  של סידן אך במיוחד תפוזים. לפיכך, לסידן יש חשיבות גבוהה לבריאות הגוף הוא הכרחי לבניית עצמות. ולבסוף, יש את הפקטין- הנמצא בקליפה של פירות ההדר הוא יכול למגר מתכות ורעלים שונים שהצטברו בתוך הגוף. בקליפה הלבנה של הפירות יש סיבים מססים שאחראים על הורדת רמות הסוכר והכולסטרול הרע בגוף.

כאמור, ניתן לשלב אותם חתוכים לפלחים ולשלב אותם בין פירות הדר אחרים או פירות נוספים שנמצאים במגשי פירות. ניתן גם לשלב את הפירות כאשר הם שלמים ולחרוט עליהם כיתוב המתאים לבעל השמחה או כמתנת הוקרה. לפיכך, ניתן לסכם כי פירות ההדר מכילים שפע של יתרונות כמו כמות גדולה של ויטמין סי, סידן ופקטין, והם ניתנים לשילוב באופן נפלא במגשי פירות.

 

 

דילוג לתוכן