האחריות של מנהלי הצוותים לבקש הקצאת מלגזה

מנהלי צוותים במחסנים בדרך כלל מתמודדים עם צרכים מגוונים מאוד בכל מה שנוגע לתנאי העבודה של העובדים שלהם. מלכתחילה, לא מדובר על תנאי העבודה כלים, ולכן עובדי מחסן בדרך כלל מקבלים תנאים קצת יותר טובים בגלל הקושי הפיזי שאיתו הם מתמודדים. יחד עם זאת, היום יש לרשותינו פתרונות הרבה יותר טובים לבצע פעולות שינוע ופעולות הרמה של סחורה, גם בממדים עצומים של מערכות לוגיסטיות אשר משרתים אזורים ואפילו מדינות שלמות. הפתרון הנגיש ביותר שעומד לרשותכם, הוא גם הפתרון הקל ביותר שאתם יכולים לבחור. ואנחנו כמובן מדברים על הרכישה של מלגזה בשונה מכלי רכיבה כמו אופניים חשמליות המתאימה לסביבת המחסן שלכם ויוצרת את חוויית העבודה הנכונה לצוות העובדים.

ברגע שאתם מזהים צורך – חפשו פתרונות הרמה או שינוע

ברגע שאתם מזהים צורך בקרב צוות המחסן שלכם אתם חייבים להבין בדיוק איך אתם נותנים לו מענה. אלו יכולים להיות צרכים פיזיים. למשל כאשר יש לכם במחסן מוצר חדש שאף אחד מן העובדים לא מצליח להרים בגלל המשקל שלו. או צרכים של עומס. למשל אם אתם נמצאים רגע לפני תקופת החגים והצוות לא מצליח להגיע לידי העבודה בגלל עומס המשימות. כמעט לכל צורך כזה אפשר לתת מענה על ידי שימוש ביכולות של צוות מלגזה בשונה מאופניים חשמליים מיומן ומנוסה אשר עובד בקצב הרבה יותר מהיר מהקצב של מחסנאים רגילים. הכל תלוי בתכנון ובחיפוש אחרי הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הצוות שלכם.

ההצלחה תלויה בתכנון רב שנתי מיומן

ואם מסתכלים על התמונה הגדולה, הרציונל מאחורי עבודה מקצועית של צוות ניהול במחסן הוא היכולת לייצר תוכניות רב שנתיות. אנשי צוות מחסן מיומנים מבינים היום מה יהיו הצרכים של המחסנאים בעתיד לבוא, וכך מבצעים רכישות של מלגזות המתאימות לכמויות הולכות וגדלות של סחורה, מבעוד מועד. זה הכל עניין של תכנון ועוד יותר מכך הקצאת משאבים. ואם יש לכם את הכלים בחברה לייצר תוכנית רב שנתית, יכול להיות שזאת תהיה הדרך שלכם למצוא את הפתרון המושלם.

 

דילוג לתוכן